I Tried Hema thee

Vandaag test ik weer eens een product namelijk thee. Stiekem of toch niet zo stiekem ben ik verslaafd aan koffie. Sinds kort heb ik besloten om zo weinig mogelijk koffie te drinken, en het lukt tot nu toe namelijk heel goed. Nu ben ik niet een persoon dat van s’ochtends tot s’avonds water drinkt en al helemaal geen fan omdat te doen met frisdrank, daarom de vervanger thee.

Een tijdje geleden voor het plan zonder koffie door het leven te gaan ontstond, stond ik in de HEMA naar de koffie te kijken toen mijn oog viel op de thee verpakking. Nu ik een paar dagen geleden terug in de HEMA kwam en het plan net van start ging, was er een actie van 2 voor 3,50 euro. Ik kocht het pakje dat de vorige keer al heel verleidelijk klonk en eentje van mijn favorieten soorten, groene thee. De thee is biologisch, of fairtrade. In een doosje zitten 20 theezakjes. Maar wat vond ik nu van de thee.

Wel eerlijk gezegd de groene thee viel bij wel wat tegen. Ze beloven een zachte smaak, wat ik niet erg vind want ik drink graag groene thee maar die soort heeft zo snel een bittere smaak. Ik verwachte een zachte groene thee met een vleugje jasmijn. Maar het was alleen maar jasmijn wat ik proefde dus waar die groene thee zit tja goeie vraag. Het is een aanrader voor mensen die graag een intens bloemige thee hebben, of die geen groene thee lusten (Bv; mijn mama die heeft het doosje gekregen, ze vind hem lekker en houdt totaal niet van groene thee.).

De zwarte thee met vanille en roosjes viel wel goed mee. Hij smaakt niet zo intens bloemig als de groene thee, waar ik heel blij om was. In deze thee proefje alles een beetje je proeft de thee, een beetje vanille en een subtiele rozensmaak. Het is een lichtzoete en bloemige thee die uitstekend smaakt na het eten of bij het dessert.

 


 

Laat het mij vooral weten via Instagram, Facebook  of Twitter  met de hashtag #sparkel_hitch  als je ze geproefd hebt en wat jij er van vond.

Geniet ervan !

Leave a Reply

