Kersen Smoothie Bowl

Toch wel een van de trends op social media. Persoonlijk doe ik er niet echt aan mee aan al die trends. Maar als ik van deze smoothie bowls foto’s zag leek het me altijd lekker en het zag er ook heel erg lekker uit, het zijn altijd kleine kunstwerkjes. Dit is dus het typische ontbijt van nu, en ik ben geen ontbijt type. Ik ontbijt namelijk nooit, ik ben zo’n persoon dat s’ochtend nooit iets binnenkrijgt. Is dit nu een optie waar door ik zou gaan ontbijten, ja en neen denkt ik dan. Ja om dat het snel klaar is en omdat het is eens iets anders is dan een boterham met kaas of choco. Misschien ook wel om dat het mooi en leuk is om ze te versieren.

Neen omdat het voor mij echt te zwaar is met een half kommetje kom ik al toe. Ik heb deze dan ook als lunch gegeten, wat er wel goed aan is is dat het goed vult. Ik had zelf geen tussendoortje nodig. Wat vinden jullie van deze trend ?

 

Voor 1 persoon

_MG_2217.jpg

INGREDIËNTEN :

  • 100 g kersen
  • 100 g Griekse yoghurt
  • 4 eetlepels amandel/ kokos melk
  • 1 kl honing
  • 1 el kokos rasp
  • 6 kersen met steel
  • muesli, granola
  • 2 kl pure chocolade druppels
  • drakenfruit

 

BEREIDING :

Doe de kersen, honing, yoghurt en de melk in een blender, meng tot een gladde massa. Wanneer het voor jou lopender mag doe er nog wat melk bij, als het dikker mag een beetje yoghurt en wanneer het zoeter mag doe er dan nog een beetje honing bij. Wanneer het voor jou goed is giet het mengsel dan in een kom.

Top de smoothie bowl met muesli of granola, kersen met steel, chocolade druppels, en maak uit de drakenvrucht bolletjes met behulp van een parisiennelepel en strooi op een plek nog wat kokos rasp.

Laat het mij vooral weten via Instagram, Facebook of Twitter met de hashtag #sparkel_hitch  als je dit gemaakt hebt.

Geniet ervan !

 

 

 

 

 

Gepubliceerd door miss_sparkel_mr_hitch

Op mijn blog (https://misssparkelmrhitch.wordpress.com/) vindt je lekkere recepten,leuke bak recepten en bijzondere hotspots. Ik hou van lekker eten, en ben dan dus ook echt een foodie. Vaak noemen ze mij een dromer, omdat ik altijd veel ideeën heb die meestal “onrealistisch” genoemd worden. Maar wie niet waagt, niet wint.

Plaats een reactie